Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u veelgestelde vragen met een passend antwoord. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, schroom niet om contact op te nemen.

  • Ik heb een link voor een livestream gekregen, wanneer zie ik de uitzending live?
    De uitzending van de de livestream start meestal 15 minuten voor aanvang van de dienst met een openingsbeeld. Bij aanvang van de dienst verschijnt het beeld van de camera(‘s) in beeld. We raden u aan om uw tv/computer/tablet ook een half uur voor aanvang aan te zetten om zeker te weten dat u verbinding heeft.
  • Hoe kan ik een aanvraag doen voor een livestream uitzending van een rouwdienst?
    U Kunt contact opnemen via mail of telefoon. Op de contactpagina vindt u onze gegevens. Schroom niet om een vrijblijvende aanvraag te doen.
  • Wat is nodig om een livestream verbinding op te zetten?
    Het is belangrijk?

    Het enige vereiste is een stabiele internetverbinding met voldoende snelheid. Als dat niet op de locatie aanwezig is kunnen we zelfs een mobiel netwerk opzetten.
  • Is het mogelijk om een opname van de rouwdienst te krijgen?
    Het is mogelijk om een opname te krijgen van de rouwdienst. Dit kan bijvoorbeeld via een link, of via een usb stick.
  • Ik zie het beeld van de livestream niet, wat nu?
    Heeft u een goede internetverbinding en heeft u geprobeerd om de pagina te vernieuwen? Wellicht heeft u een ander apparaat waarmee u kunt proberen om de stream te bekijken. Mocht niets van het voorgaande helpen dan raden we u aan om te bellen naar 085-1300025, dan ondersteunen we u graag waar mogelijk. (toets 2 Round AV, of toets 9 buiten openingstijden)
  • Ik hoor geen geluid van de livestream? 
    Heeft u gecheckt of uw luidsprekers/hoofdtelefoon goed aangesloten zijn en wel werken bij het afspelen van een ander audiobestand? Mocht niets van het voorgaande helpen dan raden we u aan om te bellen naar 085-1300025, dan ondersteunen we u graag waar mogelijk. (toets 2 Round AV, of toets 9 buiten openingstijden)